Dag 2: woensdag 19-07-2017

19 juli 2017 - Ningbo, China

's Ochtends hebben we een rondleiding gehad van Liz. Zij is de Chinese teamleider van het docenten team van de school. Ze leek super zenuwachtig en was constant aan het giebelen. Ze vroeg of wij een optreden willen geven op de opening van de school. Heel impulsief zeiden we ja! Liz vond ons erg zelfverzekerd overkomen zei ze. Ook heeft ze wel 10 keer gezegd dat wij zo mooi zijn.

's Middags hebben we uitgerust en dingen zoals onze coolbox etc. geregeld.

's Avonds vroegen Amber en Sam of we samen wat wilden eten. Dus we zijn met hun uit eten geweest. We hebben noodles gegeten. Vervolgens zijn we met een taxi naar een ander deel in Ningbo gegaan. Naar een super groot winkelcentrum. Daar hebben we heel lang rond gelopen en we waren echt super erg bezweet. We hebben wat gedronken in een bar. Later kwam ook Sophia (een Chinese collega van Romp n' Roll) een drankje mee doen. Zij was zo ontzettend grappig. We kwamen rond half 2 thuis en moesten de volgende ochtend om 9 uur op werk zijn voor onze eerste werkdag.

Dus nog met een jetlag en weinig slaap strijden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl